sandra lundmark.


jag skulle vilja tillägna ett inlägg åt min fina vän på den här bilden ovanför. Jag fattar inte hur mycket en person kan sprida så mycket energi till mig som hon gör. Hon visar mig,och alla runt om henne vad glädje är,för vad som än händer-så skrattar hon alltid och det smittar av sig. Jag kanske säger det för sällan,men jag hoppas att du förstår hur mycker jag älskar dig sandra,och att jag uppskattar dig till tusen. jag är så jäkla glad att jag har dig,vet du det? Jag har inte så mycket mer att skriva,men jag vill att du ska få veta att du är underbar. Våra snygga dans moves,humorn,skratten,allt prat. du har ett hjärta av guld,kom ihåg det.♥ (och jaaag kommer sakna dig nu när du sticker till turkey)

Kommentarer
Postat av: sandra

kan inte sluta le när jag läste det här inlägget, och jag kan bara säga detsamma! våra minnen är oförglömliga och jag är säker på att jag kommer få dela många fler med min stjärna. kommer sakna dig så att det gör ont. PS. Jag älskar dig amanda.

2011-09-07 @ 22:43:07
URL: http://spaceandtime.devote.se
Postat av: Sofie

Jätte fint amanda!!

2011-09-08 @ 23:42:58
URL: http://sssoofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0