super helg


Hade en trevlig kväll igår,jag och emma körde mopparna från mig till emma sen kom sanna. vi drog sedan till obbola för att träffa grabbarna men när vi kom dit så hade dom farit till holmsund så vi träffa ellen rebecka lisa och bea sedan körde vi efter nå as läskiga killar. Vi for sen till statiol och köpte pizza som vi stoppa i ugnen sen spårade vi ganska rejält tills ca 1 då vi följde med sanna påvägen hem.

ganska söt bild som emma tog idag,vi sov iallafall till elva sedan klev vi upp och gjorde oss klara,klockan tolv var vi vid storsjö där vi jobbat i tre timmar med att låta barnen skjuta och tävla om att få en keps. Det har iallafall varit jätte härligt väder idag så jag frös inte när jag burna hem med moppen. Nu ska jag ta en powernap tills familjen kommer hem sen ska vi ut och käka så det blir underbart gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0