i wanna see your face everytime i come home.

jag tänker först börja med att säga förlåt för att jag inte varit så bra på att uppdatera till er,men jag har inte haft så mycket tid. I helgen var det noliacupen,vi åkte ut i semifinalen mot dom som vann och på lördagen firade vi sanna,hoppas du är nöjd med kvällen för jag tyckte iallafall det var jätte roligt! Skolan är igång och vi har hunnit hälften av veckan sedan blir det helg. Ska egentligen ha moppeprov imorgon men jag känner verkligen att jag inte kan nånting så jag ska flytta det till nästa vecka eller något,är inte alls förberedd. Vet ni vad som händer imorgon? förhoppningsvis kommer min mobil,men det bästa av allt är att livan kommer hem från turkiet,soooom jag har saknat henne alltså. hoppas bara hon inte är alldeles för brun,för då tänker jag inte umgås med henne,haha nä jag skoja bara. Nej nu ska jag krypa ner till sängs,ha en bra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0