take a look to the bright side.

Kom hem för ett tag sen. Träningen skulle egentligen börja kvart i sex på gammlia,men när vi alla var där så fick vi reda på att det var dubbel bokat där så vi skulle flytta träningen till klockan sju på nolia. Vi väntade där i ungefär en timme,rikard försökte lära mig att skruva och tillslut så klara jag det,wiihoo. Träningen gick väll jätte bra tror jag,eller för det mesta iallafall men det var roligt och sjukaste svettigt. Nu ska jag försöka ta reda på när vi har skolfoto sedan fika hur mycket som helst för jag håller på att hungra ihjäl och efter det ska jag lägga mig i ett varmt bad. känner attt det blev mycket text så avslutar här. vi hörs,puss!

Kommentarer
Postat av: ellen

amanda underbar du<3

2011-08-30 @ 22:10:05
URL: http://rebeckaellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0