lördag kväll!


känner att det blir många cambilder och egobilder som laddas upp,men har inget annat att visa er så what to do liksom?:D Hade match idag,det blev förlust med 7-0 men vi spelade ändå inte så dåligt. Kom ut ur duschen för ett tag sen och har precis slängt på mig nå kläder. kanske blir klädbyte lite senare som vanligt,och ska även försöka köra på mina egna naturliga lockar ikväll om dom är på min sida! Ska ta bussen 19.20 till holmsund där jag ska möta upp sandra sedan promenerar vi hem till emma. Vet inte ritkigt vad vi ska göra ikväll men något roligt lär det väll bli,kommer iallafall sova hos emma. Blev frågad om jag ville spela med obbola imorgon,och jag var mer än taggad men märkte nu att vi har innebandyträning då och den är viktig att fara på...så jävla surt att alllt ska krocka hela tiden. jaja har ej tid att blogga nå mer,bra jobbat till dom som läst allting! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0