back to real.

hejsanhoppsan! hade först födelsedags middag med brudarna sedan kom killarna hit. Förutom att jag har städat lägenheten i två timmar,fått mobilförbud och utegångsförbud så hade jag det så jäkla roligt igår,eller ja den största delen iallafall för det dåliga orkar jag inte ens prata om. Ska byta om nu,stoppa i mig någon mat sedan har jag fotbollsmatch. När jag kommer hem ska jag käka,ta en långt bad,sitta vid datorn om jag orkar och ta en tidig kväll. Blir bara trött när jag tänker att det är skola imorgon. kliva upp halv sju,åka buss halv åtta. jippie!






hinner ej lägga in fler bilder nu,har väldigt bråttom!

Kommentarer
Postat av: anonym

varför fick du mobil och utegångsförbud?

2011-08-23 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0